17 Ekim 2008 Cuma

Sanem Çelik Bel Dövmesi

9 yorum:

su adıvar dedi ki...

sanem seni çok seviyorum .seni her halinle seviyorum.

su adıvar dedi ki...

sanem seni allahım korusun bağışlasın.

su adıvar dedi ki...

sanem sen çok harika bir sanatçısın.seni deliler gibi seviyorum.allaha emanet ol.

su adıvar dedi ki...

sanem sen nerelerdesin sesin soluğun çıkmıyor.şimdi ne yapıyorsun.türkiyedemisin ne olur bize bildir durumunu seni çok merak ediyoruz.

su adıvar dedi ki...

sanem seni çok seviyorum. en iyi kadın oyuncu ödülünü senin alman lazımdı hakkını yediler. beren de haketti ama sen benim gönlümde hep solmayansın o yüzden.

su adıvar dedi ki...

hazal kaya yı sana benzetiyorlar sen ne düşünüyorsun ama sen daha güzelsin oda güzel ama sen hep herkesten en güzelisin. birtanesin. şahanesin.

su adıvar dedi ki...

sanem seni çççoooookkk seviyorum ne olur duy sesimi bana ulaşmaya çalış.

su adıvar dedi ki...

sanem sen süpersin

su adıvar dedi ki...

allaha emanet ol.hoşçakal.kalbim seninle.